NG Afyon’da Tatlı Bir Kaçamak
28 December 2016

Kaçamak diyorum çünkü ailece çıktığımız bu mini tatilin tadı damağımızda kaldı. 2 gün çok hızlı geçti ve biz dinlenmiş, eğlenmiş bir şekilde geri döndük. Bizim için ayrıca önemli bir haftasonuydu çünkü yazlık ve yatmadan yatmaya odaya girdiğimiz 2 günlük Bodrum tatilinde Atlas’la yani 17 aylık oğlumla tüm günü otelde geçireceğimiz bir zamanı deneyimle fırsatımız olmamıştı. O nedenle hem bizim hem onun için belirleyici bir kaçamak olacaktı. Nasıl mı geçti? Hemen anlatıyorum 🙂

Cuma akşam üzeri çıktığımız Afyon yolculuğunda sevgilinin mola vermeden hedefe ulaşma arzusundan dolayı yine yaklaşık 5 saatlik yolu non stop gittik. Tabii ben buna alışkınım ama bizim minnak arka koltukta tek başına bu süreci atlatmakta zorlandı. Şarkılar, saçma sapan oyunlar derken tam akşam yemeği saatinde otele vardık. 5 Moms (İpek, Alev, Sinem ve Esra) anneleri aileleri ile yemeğe inmişti bile. Büyük yemek salonunda çok sayıda kişiye aynı anda hizmet verebilmek için açık büfenin aynı şekilde 2 set olarak hazırlanması sayesinde beklemeden istediğimizi alıp yeme şansımız oldu. Yine benim için önemli bir ayrıntı da bebekle geleceğimizi bildiklerinden odamıza koydukları park yatak oldu.

20161203_095013-01

Ertesi güne Afyon’nun meşhur sucuk ve kaymağının dahil nefis bir kahvaltıyla başladık. Sonra da şehri keşfetmek için dolaşmaya karar verdik. Bizim için dokusunu korumuş eski evler, bedesten ve camiileri ile sokaklarını dolaşmak oldukça keyifli oldu. Yolunuz düşerse mutlaka zaman ayırın ve gezin derim.

img_5694 img_5702

Otele döndüğümüzde NG Afyon arazisi içinden çıkan renksiz, kokusuz, mineral bakımından zengin, normal su ilave ederek ılıştırılmasına fazla gerek olmayan, böylece mineral yapısı fakirleşmeyen termal suların kullanıldığı spa bölümüne indik. Atlas ilk kez girdiği çocuk havuzu bölümüne inanılmaz eğlenirken bizler de sıcacık sularda keyif yapıp açık havadaki havuzu kullanma şansı bulduk. Buz gibi havada sıcak suyun rahatlatıcı etkisi anlatılmaz yaşanır diyorum sadece 🙂

Daha önce Best Western Şile Gardens da masaj yaptırmış ve inanılmaz memnun kalmıştım o nedenle hemen bir randevu da burada aldık Atlas’a dönüşümlü bakarak bu etabı da hallettikten sonra dönüş için hazırlıklara başladık.

Ng Afyon büyük bir alana kurulduğundan benim için ferahlığı, istisnasız her personelinin güleryüzlü hizmetiyle ve termal sularının rahatlatıcı etkisiyle tekrar gitme fırsatı bulduğumda kesinlikle tercih edeceğim bir seçenek olarak hafızamda yer etti diyebillirim.

Bu arada Atlas’la keyifli bir hsonu geçirip sorun yaşamadığımızdan bundan sonraki tatillerimizde kendisini peşimize takmaya karar verdiğimizi söyleyebilirim 🙂